loading...
ḱ◎ʟßℯ♄ ❡αღ
ภคzคภєภ بازدید : 68 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (1)

گفت انقدرسیگار نکش میمیری،گفتم اگه نکشم میمیرم.


گفت اگه بکشی با درد میمیری،گفتم اگه نکشم از درد میمیرم،


گفت هوای دودی جلوی درد رو نمگیره،


گفتم هوای صاف هم جلوی مرگ رو نمیگیره !یه کم نگام کرد و گفت:بکش!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط من از اینا دوس ندارم در تاریخ 1393/11/03 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

خیلی خریشکلک
به جای اینکه دلداریم بدی بگی اشکال نداره دفعه ی دیگه میگی جات خالی بیده نه
گم واوه مو رفتم وبلاگ مزگانو
بای
پاسخ : عزیززززززززززززززززززززززززززم اصلا اشکال نداره . حالا خوب شد.{اگه رفتی دیگه ن مو ن تو حالا برو اگه رفتی دیگه اسم مو نیا .}


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به ویلاگ من خوش اومدین . امید وارم از وبم خوشتون بیاد . نظر یادتون نرها..! ********* ادم ها همیشه نیاز به نصیحت ندارند. گاهی تنها چیزی که فقط به ان ها محتاجند، دستی است که بگیرد، گوشی است که بشنود و قلبی است که ان ها را درک کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 926
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 3,102
  • بازدید کلی : 36,168
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جدید