loading...
ḱ◎ʟßℯ♄ ❡αღ
ภคzคภєภ بازدید : 64 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

یکی از زیباترین لحظه ها

لحظه‌ای که میبینی‌ یکی‌ لبخند رو لبشه

و میدونی‌ که دلیل اون لبخند تویی . . .

*****

ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم .

*****

اعتیاد هم دلیل زیبایی است برای مردن

وقتی که تزریق هوای تو باشد . . .

****

نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم . . .

*****

ﺗﺎ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯽ ﻧﻮﺷﺘﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ !

ﺍﺯ ﺍﻣﺮﻭﺯ، ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﺍست

ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !

*****

تو سرما بخوری

من هم می خورم !

برای دو نفر که همدیگر را دوست دارند

این یک اتفاقِ منطقی ست

نه به ویروس ها ربط دارد

نه هیچ چیزِ دیگر

*****

عشق پیروزت کند بر خویشتن

عشق آتش می زند در ما و من

عشق را دریاب و خود را واگذار

تا بیابی جانِ نو ، خورشید وار

*****

خوش به حال ماهی ها

تکلیفشان معلوم است

هوایی که می شوند ، می میرند

*****

نشود فاش کسی آنچه میان من و توست

تا اشارات نظر ، نامه رسان من و توست

گوش کن ، با لب خاموش سخن میگویم

پاسخم گو به نگاهی که زبان من و توست

*****

چه حکایت عجیبی است هوای پاییز

تنها را تنها تر می کند و عاشق را عاشق تر . . .

****

راه که میروی ، عقب می مانم

نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم

میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم

میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .

تو فقط برای منی !

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به ویلاگ من خوش اومدین . امید وارم از وبم خوشتون بیاد . نظر یادتون نرها..! ********* ادم ها همیشه نیاز به نصیحت ندارند. گاهی تنها چیزی که فقط به ان ها محتاجند، دستی است که بگیرد، گوشی است که بشنود و قلبی است که ان ها را درک کند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 230
  • کل نظرات : 926
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 3,101
  • بازدید کلی : 36,167
  • کدهای اختصاصی

    دانلود آهنگ جدید